Yang DiSaYAngi

Selasa, 16 Disember 2014

Benjol teloq Ayam




budak tak reti duduk diam...tahu nak melompat je...salah sendiri, di salahkan org lain....
dia yg sebok dok melaompat lebey tinggi atas katil, segala salah landing, terantok dinding, melalak....di tanya...

"salah siapa kamoo jadi gini...???????"

di bantai nya jawab,...


"salah ibu"

haaiiii ibu pulok yang di persalahkan...ibu kamoo ni tak buat apa pon....kamoo punya kerjaan,...ibu jugak yg kena...ibu kamoo ni duduk diam je tgk TV...adohai anak....

dah tuam ngan ais pack, baru nampak benjolannya..mmmm...nasib kamoo la....lasak sgt.....

10 ulasan:

dalila berkata...

sian syawal..
xpe la..bdk2 nk membsr mcm tu la..
ank lelaki xsah klu xde benjol2 calar2 ni ;)

Fiza Rahman berkata...

Hehehe...salah ibu plak yer syawal. Tak mo lasak2 tau ☺

eima berkata...

Biar la budak2....bgs la aktif kan..klu pasif kite pulak risau...icha ngan fahim gitu....mmg benjol kadang2 ...berlari sana sini

Falsya berkata...

comel jerk "salah ibu"..hehehe..

xpe la kan syawal..baru la boboboiiii..;D

fazilzura berkata...

boboiboy tanahhh

Liza Yati berkata...

Hehe.. boy camtu la. Liza dh 3 boy dlm rumah ni. Tak lama lg si kecik tu join the club la. ;)

Myra Jay berkata...

Alahai siannya Syawal..

Takpe Hero kena kuat :D

Ibu Lala berkata...

Alahai siannya. Moga cepat sembuh.

LYAfrina berkata...

Alahai syawal...
Sian lak.. moga cpt surut benjol ni.
Biasalah anak hero ni..

ch@ berkata...

tuku takal balik pintu.
budak nakal mmg begitu.

hero kan? sama la ngn arrizqi, mewarisi emak yg tak ada angin ribut tiba2 boleh jatuh, boleh benjol, boleh luka. misteri sungguh.