Yang DiSaYAngi

Selasa, 23 Disember 2014

Futsal MESCA, KPM - NAIB JUARA..tahniah BPSM


Jumaat lepas ada majlis penyampaian hadiah sempena sukan MESCA KPM 2014 untu tahun ni...kumpulkan sekali pastu bagi dalam satu majlis..ok jugak kan...
boleh makan2..kikikikiki....

seperti yang korang tahu tentang soya..soya mmg suke sukan..soya mmg suke futsal..tp tak da hebat sgt..kang kata berlagak pulok..hahahhahah...

semua cerita2 aku pasai futsal ada di sini..

so aku mmg banyak la aku abadikan dalam ni....alhamdulillah aku egat takda hadiah untuk team aku BPSM ni merangkul hadiah kan....alhamdulillah ada jugak...ex-manager aku, apex dah siap2 bgtau yang aku kena naik stage amik hadiah...wahhh ko tak menahan suruh aku tau....aku datang, nak makan je ...



alhamdulillah naib juara...jadi dari tiada kan....alamdulillah...egat dapat hadiah ni je...rupanya semalam dapat lagi hadiah sampingan....beg kasut sowang satu....sape yg menang dapat...

yang juara dapat towel N madel, naib juara beg kasut N madel, no.3 dan no.4 dapat medel N powerbank 2600mah....ok la dari tiada kan....

tahun depan aku akan berehat seketika...N still turun untuk futsal ni..aku jadi manager tak bertauliah sekejap....lepas tu baru beraksi balik...amiinnnn...moga semua di permudahkan

3 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

tahniah

Cho Zila berkata...

rajin sungguhler adikku ini.. bersukan bagaikan juara... naib juarapun ok jugalah.. janji badan sihat...

ch@ berkata...

patutla ko mkn byk tapi ko menten je, suka bersukan. aku pun suka bersukan, dulula. skrg? sila jwb sendiri. muehehe.

tahniah suraya. keep it up!