Yang DiSaYAngi

Rabu, 3 Disember 2014

Hampir Jatuh


Ya allah berderau darah tu tuhan je tahu...mmmm...tapi alhamdulillah allah swt maha adil, maha penyayang..dia sentiasa menjaga hambanya...alhamdulillah...

nak di jadikan cerita...2 hari semalam aku nak masuk bilik  air nak mandi, lepas en asbeen ngan anak2 dah selesai mandi..bila aku masuk.....kaki kanan aku licin, tergelincir sikit...

nasib jugak la aku sempat grab singki bilik air tu ngan kepala pair shower tu...mmg belom jatuh lagi la...punggung pon tak sampai lantai lagi.....

terus keluar bilik air...panggil en asbeen....bagitau dia...mmmmm....cuak dia...serba salah dia..sebab punca dia..mmmm...main sabun ngan anak2 dalam bilik air....dah selesai mandi, lupa nak bersihkan lantai bebetoi...mmmmm..tak pe la..aku pn tak salahkan en asbeen...cuma lebey pada terkejut je..rehat sat..lepas tu baru mandi balik...fobia woooo......nasib la allah sentiasa ada dengan aku di mana sahaja aku berada..amminnnnnn

11 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

ya allah nasib x jatuh

IntaNBerliaN berkata...

Ya Allah... hati2 sue... seriau baca entry ni

Nad MamaZN berkata...

Allah..! naseb tak apa2..
hati2 ek pasni..
seriau bacanya..

Fiza Rahman berkata...

Suspen plak baca. Alhamdulillah sempat berpaut. Kena extra careful lpas ni sue.

Falsya berkata...

Alhamdulillah xde ape2 yg jadik..hati2 okayh next time..

Mama Idlan Irsyad berkata...

time pregnant ni, masuk tandas kena lebih berhati2... alhamdulillah takde pa2 sue.. xtra careful yer..

eima berkata...

alhamdulillah ...
hati2 sue .. take care

Cik JuE berkata...

hati2 sue...
take care ok

nurfadilah suardi berkata...

Take care sue..Semoga sue dan baby sentiasa dilindungi Allah.Amin

Dila klik2 sini.

Chekgu Azrine berkata...

extra carefull ye sis

Myra Jay berkata...

Risau la pasal ni sebab benda nak jadi kita tak tau..
Apapun Sue kena lebih berhati2 terutama kat bilik air..