Yang DiSaYAngi

Rabu, 24 Disember 2014

Nampak saya tak????????????




budak kecik ni bikin hati ibu ni kejap turun kejap naik je tau...mmmmmm...dah la antara yang suke bangun awal..lepas tu cukup suke...tengah memasing tidoq..lepas tu tau2 eso pagi dah bogel dia..bila masa dia bukak seluar time tidoq pon tak tau....

ni konon gaya nak menyorok dari ibu ngan abah...alahai konon ibu tak nampak la tu kan..hahahhahah..ye la ibu tak nampak kamoo la izz..mana kamoo..mana kamoo ni dik..kikikikikiki...

konon la sgt kan....

nak menyorok dari ibu menyorok dalam lemari...hahahhahah...banyak la akal kamoo kan izz dani aqlan...

tak abis tu di kaco abg dia yg nyenyak tidoq..lompat2, panjat2 kat abg dia kan.....

7 ulasan:

ch@ berkata...

"sy da besar la ibu, sy suka main hide and seek hendak suruh ibu cari sy. ibu, saranghae"-Izz

hahaha, aku rindu kamu jua.

yana yassin berkata...

amboi, kemain tau nak nyorok2. pandai bergurau :)

Nurzakiah Hanum berkata...

hahaha nampak2

fazilzura berkata...

nmpak kaki diaaaaaaaa...

cak cak

Fiza Rahman berkata...

Hehehe...nampak lah izz ☺

Nad MamaZN berkata...

izz ni kan.. senyap tp dalam masa yg sama panjang akal dia ni..adaaa je yg dia nak buat. tau dah ke tu dah nak jadi abang tu? hehehe

eima berkata...

coney .... panjang akai