Yang DiSaYAngi

Rabu, 10 Disember 2014

Otak tu ada je akainya kan

Bebudak dua org ni..kadang kalo baik...ya allah..rasa nak cium deme lelaju tau..baik sungguh...memain...tp kalo datang mood nak bergaduh..ada je memasing..tak kire la baik si abg...baik si adik..sama je...kejap abg tu menyakat...janji adik hhuuuuwaaaaaa sikit..jadi la..tunggu ibu dier kata...
"awal...minta maaf ngan adik..."

dier akan G la kat adik dier cium2 ...main2 geletek..kasi adik dier gelak...kire kalo adik dier gelak...settle la...permohonan maaf di terima...hahahahahha...sam ajugak ngan adik dier...abg dier...duduk elok2...tak kaco dier....dier datang tetibe...datang sepak2 abg dia...pukul2 abg dia./....dia pon tunggu sampai abg dier mengadu...
"ibu...tgk adik...pukul.....iisshhhhh adik tepi la..."

baru adik dier akan blah..sama je deme ni..kaki sakat..geng ngan ibu...hahahhahhahah...

tapi kalo datang mood baik tu..akai tu panjang berjela, siap boleh sambung akal abg , sambung ke akal adik...ikat kat tiang tepi..hahahhahahha....
korangg tgk kerjaan deme...

merdeka nampak selerakkan stokin keje abah...abis di sental...
konon2 dia la otomen, dia la transfomer...dia la angry bird...adik tukang sepah...abang tukang demostrasi..hahhahahhaha...korang....bebudak kan...tak da PK apa...janji fun kan...



budak yg sekarang ni dah pandai selfie..mmg sungguh ikut ibu yg ni..sangat2....pantang amik HP...g kat icon kamera...buat front camera..pastu snap...haaa....penuh dalam hp gamba dia je...gamba penuh tak pe gak..ni gamba separuh, gegar, nampak mata je, nampak hidung je....nampak mulut je...macam2 la bila anak makin membesar ni....seronok tengok gelagat memasing...

6 ulasan:

eima berkata...

seronok kan .. nanti tambah lagi sorg lagi meriah

Nurzakiah Hanum berkata...

bestnya tgk anak membesar

Zee Suhaini berkata...

gamat rumah ngan keletah dorang..

MRS. K ^ibuhadifhessa^ berkata...

anak bujang mak tak suka selpie. nak tangkap gambo die pon kena paksa

LYAfrina berkata...

hihi..mcm2 telatah dua beradik ni

IntaNBerliaN berkata...

hehhe sama je dgn 2 beradik kat umah ni haa sue... kalau baik, baik sungguh... pakat2 backup 2 org... tapi time gaduh... ya Allah.... riuh setaman...