Yang DiSaYAngi

Rabu, 3 Disember 2014

TQ en asbeen..TQ NAd....TQ Sya

 Salam rabu kengkawan...
macam biasa....kesihatan sekarang ni pasang surut...kadang ok...kadang macam mambang mabuk minum brandi...bak kata arwah S shamsudin kat dlm bujang lapok...hahahhahah...

jutaan terima kasih pada mereka yang aku mention pada mereka di atas...di saat hati ni down N sedey...mereka ada memberi sokongan dan kekuatan pada diri ni...al maklum la dah mula jadi ibu mengandung ni...mula la hati ni tisu senipis-nipisnya kan....kikikikiki....

TQ pada En asbeen yang sangat2 la membantu bila aku dalam keadaan gini....aku ni nak kata teruk alahannya tak la sangat...tp bila sekali datang tu..alahai nak bukak mata pon tak larat...tp sekarang ni lebey pada lemah je rasa badan ni tak segar mana...lagi2 pulok bila aku mula alahan seperti org lain....tak boleh masuk dapur, susah nak buat keje rumah, yang best, tak suke bau menumis....mmmm rasa nak lempang je kalo bau tu2 tu....terus auto alahan mai sudah..bukan nak mengada..susah nak discribe yg kiter sebagai ibu mengandung ni tak minta begitooo....kiter tahu tugas  kiter..kiter nak lagi sihat ada lah....org akan pandang mengada-ngada bagai...tp bukan kiter minta...mmg dari start tahu aku pregnant ni dah gitoo..nak buat camno kan...

perasaan serba salah tu tak yah kata la..mesti la ada...tp alhamdulillah ada kengkawan yang datang menolong di kala diri ni gundah gulana kan....

ko tgk tengah2 malam aku ganggu si nad ni..hahahhaha....



tak lama pagi tadi nad balas balik...alhamdulillah terubat la sikit rasa resah dalam hati ni kan....


aku suke steatment nad....allah nak bg kiter org pompuan yg mengandung, yang membawa amanah dari allah ni berehat seelok-eloknya....alhamdulillah...rasa lapang sikit dada ni....

bila tunjuk wassap ni ngan en asbeen...dia pon kata...

"alhamdulillah...awak ada kawan yg sememangnya nak mebantu bagi sokongan di kala awak rasa susah ni kan....jaga kawan gini elok2...."

alhamdulillah....selain nad...falsya pon banyak bantu aku jugak semalam bila aku sangat2 buntu bila mengenangkan hal yang satu tu...tp falsya sebagai guide aku untuk aku tahu pendapat dier n pandangan dier...aku rasa lega sikit..sekurang-kurangnya bila aku bercakap ngan falsya, aku dah ada satu keputusan untuk aku buat...TQ sya...sudi dengar dan ada di kala memerlukan...


aku suke kengkawan blogger yg sangat2 senang N faham bila kawan sengal dorang ni memerlukan dorang...TQ my blogger frenz....

8 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

TERBAIK

mama tisya berkata...

take care sue..sure akob phm...kdg2 kwn blogger lg memahami luahan rs kita kn

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH berkata...

Assalam sue,
mudah2an semua dipermudahkan AMIN

Nad MamaZN berkata...

adoihai..terharu dibuatnya
sebakkkk!
apa2pun tu la gunanya kawan
bukan bersama di kala senang je
tapi masa susah jugak..

apa yg boleh kite tolong, kite tolong..
nak tolong dr segi duit mmg tak mampu, huhu

take care ok :)

Fiza Rahman berkata...

Jangan rasa bersalah sangat sue. Dugaan ibu mengandung memang macam tu.

Take care.

Falsya berkata...

Alahaiii sue..anything anytime..bebile je sue nak kol falsya ke wasusp falsya ke utk ape2 problem pun boleh..

pastttt, ade kemasukan newbie dlm group kiteorg?..mau borang kah???..ahahahahaha..

mamabiey berkata...

ye betul tu..hanye org yang mengalami je yang faham..bagi yang mengandung tapi tak alah pun kadang2 bukan paham pun...mentang2 dia ok time mengandung...bukan kita mintak pun tak boleh itu ini time penen kan..sume orang mintak yang terbaik..nak sihat walaupun masa tengah awal2 hamil..tak nak mabuk2..kengkadang nak tonoh jer mulut depa yang ngata tu hehe

Cik JuE berkata...

alhamdulilah ada yang sudi menolong...
jue pun tak pernah mabuk...
harap2 kalau mengandung lagi taknak mabuk2 jugak...hahahhaha