Yang DiSaYAngi

Rabu, 28 Januari 2015

Abang Ada...Adik mesti ada


Salam Rabu kengkawan...
sihat semua kawan2?????????....

alhamdulillah soya going be better...tp kalo once soya penat...mmg satu keje, langsung tak siap...mmmmm...sekarang ni kalo buat banyak keje dalam satu masa...tetibe sampai satu tahap..tetibe mesti penat, penat dia melampau2 kot...mmmmm....tapi ku gagahi jua...

ok citer anak2 soya ni...
aritu aku saja la nak membeli baju tidoq untuk syawal, sedar banyak baju syawal banyak dah transfer kat adik dia....mmmmmm.....tu yg membeli jugak la selai dua untuk dia....pernah di tanya...

"ibu...ni awal punya...adik punya mana?????"

alamak...adik tak sebok meminta, tak paham mana pon lagi....tp bila si abg sebok bertanya..nak tak nak kalo membeli untuk abg, harus la untuk si adik ada jugak....

dua tiga hari baju nak sama je....kalo adik dier mandi...die yg sebok pilih baju untuk adik dia...adik dier main pakai je...

suke la syawal dapat baju baymax dia...jgn risau, adik awak pon ada jugok....

suke stg pic ni....nampak seronok je dorang..kalo main, gelak2, geram je ibu...cer kalo main tolak2...meraung sowang, sorang kena marah...

ayat syawal sekarang..

"haii....saya syawal yafiq..ni adik saya izz dani aqlan.."

hahahhahahaha..pengaruh karton sungguh kan....yela kamoo la upin ipin kan....
citer lain bukak, dia tgk, tp bila adik tak mo tgk, dia pon tak mo tgk jugak...cer kalo bukak upin ipin...mmmmmm....walaupun tak suke..tgk la jugokkk, sebab adik tgk...

haaa....baju baru lagi....upin ipin dan otomen ribut...seronok dorang nak pakai baju sama....



5 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

ala cutenya 2 beradik nie

Falsya berkata...

Abang2 sgt syawal nie..kekalkan gitu smp bebila okayh syawal..

Sue take care okayh..jgn paksa bdn kalau xlarat..

Nad MamaZN berkata...

hai baymax! hai upin ipin & otomen ribut :)

eima berkata...

comey ..... bgsnye ....syawal ingat kat adek die

LYAfrina berkata...

hihi..suak baju baymax tu..ada gak jual ye..

mcm kembar dh kai sedondon