Yang DiSaYAngi

Khamis, 29 Januari 2015

Buat rancangan sendiri nampak


Salam khamis kengkawan....

em pat hari lepas en asbeen buat hal...

sepatutnya mmg jumaat ni lepas keje kami gerak balik johor...biasa la cuti lama...duduk sana, bukan jalan mana pon, saja balik duduk rumah je pon...en asbeen tahu kalo aku penat, mmg aku suke duduk rumah MIL ni kalo cuti panjang, rasa nyaman je..kampong kan, sunyi sepi, tidoq pon lena...tp kat rumah MIL ni nak tidoq lena mmg tak la, si izz kalo duduk rumah MIL bukan reti nak tidoq, nak tawaf satu rumah je...tahu la umah nenek tok wan awak beso...

nak di jadikan citer..tetibe en asbeen boleh kata...
"sayang...balik jumaat ni, kiter tak yah tido umah mak tau...kiter tido hotel..."

haaa...apa....mengapa kamoo buat keputusan begitoo en asbeen, tanpa berbincang sama binik mu ini...hahahhahahha...tp itu soya suke, tidoq hotel..lama sungguh anak2 tak tidoq hotel...alasan en asbeen....

"sebab saya nak tido hotel, esok pagi2 kiter G kluang station...pastu kiter jalan2 batu pahat... N baru balik rumah..."

waahhhh buat keputusan sendiri ko...selaloo aku yg bagi tentatif kat dia, ke mana, di mana N mana..mana....aku tanya jugok...kenapa nak ke sana, selaloo aku je yg beria nak ke kluang station tu, en asbeen mengikut je...katanya....

"yela, senang...tak yah patah2 balik dr umah mak ke pekan ni...lagipon, sebelom awak cakap nak ke kluang station, baik saya buat dulu..tahu dah, awak setiap kali balik, ituyg awak nak G kan..."

eh...eh...eh...pandai pulok dia perli binik kan...tp tu la kenyataannya..hahhahahah,.....aku kalo balik kluang...satu kali, mesti singgah jugok....tak boleh tak singgah...entah, suke kot...dr zaman bertunang lagi aku suke G sana...sampai la sekarang....lagipon rumah MIL tu dah jalan menghala ke kota tinggi sana, kire penghujung kluang la tu..tu yg en asbeen malas nak patah balik sana sini tu..senang terus je..sebab dari pekan kluang ke rumah MIL tu amik masa dalam setengah jam..susah jugok la...so gini la solution nya..tahniah en asbeen...bagi binik dan anak2 gini...soya suke....
selaloo aku je yg kena bagi tahu, ke mana...di mana bagai...baguih gak sesekali dia buat rancangan aku ikut..ni kalo tak selaloo aku je..hhahahhahaha


tahniah en asbeen..ahahhahah...tgk pakai baju futsal soya...soya pon tak rasmi lagi baju baru ni tau...

7 ulasan:

Cho Zila berkata...

best.. best kalau suami membuat surprise gitu... suka nyer kalau dapat sebelum kita bukak mulut suami dah tau apa kita mintakkan...

Nurzakiah Hanum berkata...

best2

Nad MamaZN berkata...

wahhh surprise gitu :)
hepi holiday!

Falsya berkata...

baru la seprise...kan akob kan..ahahha

LYAfrina berkata...

hihi,,sgt2 memahami,,
yela..sesekali nk jgk tdo hotel..biarlah tmpat dekat pon..cam lya..g tdo hotel kuantan je aritu.. hehe..

lieyalatif berkata...

wahh syok2.... tido hotel sesekali sekale...syok lee anak bujang ko sue....lagi2 ade pool..mau tak mao keluar main air nanti eheheehehe...

oo ko lik kg yek....hati2 tau... tgk timing nak balik tu...takut jem plak...ko tau le area pedas - linggi tu manjang jem ...tak paham aku....

dalila berkata...

tau dh bini die mengidam..ehh2..kluang station kedai mkn tu ke su?tetibe plak aku kate mengidam..