Yang DiSaYAngi

Isnin, 5 Januari 2015

Stress = dengar lagu




mengubat kesedihan yang ada....buat keje sambil dengar lagu....bukan calang2 tau...aku dengar hindustan....lagu2 latest...siap hafal aku semua lirik lagu tu tau..hahahha..addict punya pasai...nak hilangkan kesedihan yg ado..hahahha..sedih la sgt...hahahhahahha......kena settlekan keje pagi ni, sebab petang aku dah start training koir untuk perutusan tahun baru 2015 KPM....

kalo nampak aku goyang bahu, goyang kepala tu, sah la aku dengar hindustan sambil buat keje...laju je keje aku jalan kalo dengar lagu kan

2 ulasan:

Fiza Rahman berkata...

Ko sedih napa jemah. Sedih bonus tak dapat lagi erk.

Nad MamaZN berkata...

tembammmm...!!!
meh tgk perut plak :P