Yang DiSaYAngi

Isnin, 19 Januari 2015

syawal yafiq dan izz dani aqlan



senyum tu, geram je...cumil sgt...nk jadi abg dah...tp asik minta dukung je tau...letih je....tak dpt ngan ibu, minta dukung ngan abah....


muka abang2 sangat dah sekarang ni,,.,...lagi2 si syawal tu...HP tu juz untuk weekend sahaja....mmmmmmmm.....hari lain, mmg kena simpan...klo tidak...masak.....

si izz ni kalo dia bosan, tak da geng nak main, bila abang dia sebok ngadap HP tu...di rampasnya...di bawak larik....pastu bila abg dia kejar....dia salahkan abg dia..pastu dia gusti abg dia...kalo abg dia duduk diam....tibe2, dia naik atas katil....dia lompat terjun atas abg dia...adoi....suke sgt la wrestling abg dia....yg abg tu menjerit2 minta tolong....

8 ulasan:

Zee Suhaini berkata...

abang2 sangat ni..sekejap jer dah besar..

Falsya berkata...

sgtttt abang2..xsabarnye nak tunggu baby kuau..

Nad MamaZN berkata...

comel! abang2 sgt... nnt dgn baby takmo wrestling2 tau huhu

eima berkata...

kejap je izz dan nk jd abg dah kan .... taktik die le tuuu nk main ngan abag die cerdik

Mimi Azirah berkata...

Nampak dh muke abg2...nk dpt adik kann

lieyalatif berkata...

biase mcmtu la kan sue, dah nak jadi abg ni lagi kuat manje die.... takpe2..layankan je...lepas ni adik dah keluar sila turun takhta dgn rela hati ye izz heheheheh

iryanty ahamad berkata...

salam kenal...lebatnya kening abg2 :-))..sejuk mata lihat kanak2 senyum kan...

iryantyahamad.blogspot.com

LYAfrina berkata...

2 beradik y sgt comey..
nanti izz nk dpt ada..ada peel x skarang ni sue?