Yang DiSaYAngi

Khamis, 22 Januari 2015

Yang mana satu

Salam khamis kengkawan...
pagi ni semua ok...

tak da cerita sangat pon....
cuma nak nak tanya korang..korang rasa refer yg mana satu better buat muka aku...

yang ni ke....

tapi nampak besar sikit....yang ni.....

ke yang ni...muka of cozzz selengge...sebab si jemah tu kata...dia tak suke muka aku kalo senyum muka baik, muka minta lempang je...lagi2 kalo bergamba ngan dia, dia rasa muka dia la paling jahat dari aku..hahahhahha...

aku buat muka baik sikit pon tak bagi tau..hahahhahahhha....



ko rasa mana yang ok.....nak rembat ser ni...

3 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

suka cantik

Cik JuE berkata...

cantik dua2..
jue pun tak boleh bayakkan kalu sue serius hahahhaha

lieyalatif berkata...

aku belek...aku tenung..aku rase yg first tu mcm sesuai ngan ko.... aku dulu beli shade puntanye pendapat kawan2...ye laa kite pakai rase mcm okey tapi org yg dok tgk kang rase tak ok...so kene minta pendapat org yg tgk....muke aku bulat ni sesuai pakai shade jenis mata lalat tu....