Yang DiSaYAngi

Jumaat, 6 Februari 2015

Art & Craft Izz Dani Aqlan




Hasil keja izz dani aqlan....sekarang ni sejak tukaq kelas ni, naik kelas 3 tahun, kelas yang dah mula nak belajar..pegang pensil, kertas, menulis, melukis sebagainya....tgk aksi si kecik ni, banyak lebey nak pegang pensil, pastu bukan nak tulis atau conteng kat kertas atau buku...dia boleh bantai nak conteng kat dinding...adoi, urut dada aku tgk dia sekarang ni...kat ruang tamu je, da 5 port...adohai, bilik aku tak yah kata la...katil tepi dinding..elok main lompat2 atas katil, sambil la tangan menconteng..mmmm..masak...

dah tu bila org bising kat dia...dia bantai G sorok pensil2 semua dalam stereo audio maktok dia...dalam lubang kecik tu..lagi hangin la maktok haa...akal tu panjang sungguh...

tak abis ngan tu...dia tau dalam printer tu ada kertas...tangan kiri pegang pensil, tangan kiri dan kanan bekerja nak bukak tray printer nak keluarkan kertas..bukan tak boleh minta tolong...saja nak buat sendiri jugok....nampak besaq kat situ..tp bab lain, tau nak melekat sajork....alahai....


wajah tanpa secalit dosa...

bikin buat hati ni turun naik je tau....

ini budak ibu dia kata...dia tak reti berjalan...dia reti berlarik sajork...larik je keje dia...mmg susah la nak nampak jalan...tu sampai sekarang duduk dalam babywearing lagi....masalah kalo lepaskan...selamat tah mana hala tak jumpe...duduk dalam troli supermarket pon sebok nak turun..apa cer tu....


4 ulasan:

eima berkata...

tudia ... sape yg berkendong lagi tu .... abah die dah la kecik mmg die tgh sarat tu ....

dapat double AA tu hebatnye

nur anis berkata...

aktif dia ye...

Mama Idlan Irsyad berkata...

haha.. semangat dia.. nanti dah ada adik kurang sikit aktifnya kot.

Nad MamaZN berkata...

jadi abg kang gud boy la dia :)