Yang DiSaYAngi

Khamis, 5 Februari 2015

Kluang Station Again

Again....again... n again....

sampai bila aku nak jemu...aku tarak tau..hahahhahahha...setiap kali balik sini...ni la yang akan aku terjah..en asbeen pon sampai dah naik paham ngan kerenah aku..hahahhahaha...

menu biasa yang akan aku ambik... + nasi lemak 4 bungkus...2 bungkus untuk syawal, sebungkus sorang untuk aku n en asbeen...

izz dani aqlan makan apa...

ni...
ni fav izz...cukup suke mengadap sajork.....syawal pon baru berjinak nak makan ni...

haaa....muka mak yong yang suke sgt dapat makan sini....

balik tu tak lupa beli ni....

kaya sowang satu untuk geng jemah aku....katanya sedap kaya ni, deme nak..yela aku belikan....

6 ulasan:

eima berkata...

tak penah singgah wlupun penah nampak .. hehehe

jauh tu .... klu dekat dengan putrajaya .... kompom ko pi hari2 kot klu gini gayanye ....

Nad MamaZN berkata...

kaya tu xdak lebih ka? kempunan ceq nak p sampai ke kluang sana tu huhu ;)

Siti Rohaida Yusof berkata...

baru sebut2 pasal kluang station ni..bila nak pi kat sini lagi

mama tisya berkata...

telur separuh masak tu..yummm

Falsya berkata...

Jemahhhh..nak jugak kayaaaaa..dh lama tingin nak makan situ..xdpt2 lg smp skang..;(

dalila berkata...

syawal sorg je 2 bungkus?makaiii..hik3