Yang DiSaYAngi

Isnin, 9 Februari 2015

Korang rasa apa????????

cerita budak banyak akai sekarang...akal tu mengalahkan ketinggian dia..panjang sangat...ada je dia nak buat...tuannya idok la panjang or tinggi mana pon...tapi akal tu...adoihaiii panjang sungguh tau....

ni kisah dia waktu kat umah nenenk tokwan kat johor aritu....

aku ajak dia tidoq...sebab dah tau time to sleep buat dia...takmo jugok..sebok nak tgk kungfu panda...lantak ke deme....aku mengajak la si syawal...last2 aku ngan syawal selamat la beradu berdua..sedar en asbeen baru balik dari kebun ngan FIL aku...biarkan je la...

bangun je dari tidoq en asbeen bagitau...
"sayang...awak tau anak awak buat apa...sambil tgk kartun td...????"

aku menanya la "nape"....

di tunjuknya gamba ni...

haaa....ko selamat tidoq..kata en asbeen, dia egat izz tgk karton sampai macam tu sekali , tongkat dagu...sekali tgk betoi2...udah selamat tidoq..hahahhahah...

jom close up sikit...

haaaa...ko nasib tak sempat air liuq basi bagai....en asbeen dah angkat dolu, letak atas tilam..


macam2 la kamoo izz dani aqlan

6 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

ala cianya dia

eima berkata...

la kesiannye die .... ngantuk tp ditahan mata gini la jdnye

Cik JuE berkata...

suka paksa mata..walaupun time tue dah ngatukkan..sama special dgn faez

Fiza Rahman berkata...

Macam orang keletihan jer nengok ☺

lieyalatif berkata...

hhaahaahah ingat beriya tgh tgk rupenye dah selamat telelap.... izz kalo air liur basi berjejes kat laptop abis short kang hahaahahah....

kalo dayyan lagi haru beb....ipad jatuh kat muke sebab pegang time ngantuk heheeheh

LYAfrina berkata...

haha.nagntuk sgt tu