Yang DiSaYAngi

Isnin, 9 Februari 2015

Newbies

salam isnin kengkawan....pagi2 ok...pagi2 soya dah auuummmm....auuummmm kat org pagi ni....tapi nasib la boleh senyum lagi...malang la abg guard tu jumpe soya kan...salah org  bang kamoo jumpe...soya tak salah pon...padan muka kamoo, kamoo nak karet lagi ngan soya...itu makannya..mmmmm...
sampai aku yg amuk tu pon cakap ngan abg guard...

"abg...saya marah kat abg pon, muka tak ketat makan abg, tau nak carik rezeki pepagi bute ni..mmmm....abg tak yah nak ketat sangat la kot muka tu..."

kang dah kena sedas....
ok tutup citer tu...

alhamdulillah salah satu kesenangan buat en asbeen ....tak perlu lagi hantar binik n anak G taska...juz anta syawal G tadika je..sebab sehala...dia pon tak perlu la kuar awal sgt...7.20am dah boleh kuar...klo dolu, jam 7.00am dah kena kuar umah dah...kena pusing satu pusingan bulatan putrajaya ni nak anta binik, pastu anta syawal lagi bagai, nak G opis lagi...sofar sepanjang last week kamoo kat merah kan punch card tu, tahniah...

rezeki allah beri bermacam2 cara...salah satu rezeki, dapat la beli 2nd car untuk aku juz dalam putrajaya sahaja...itu dah niat dari hari pertama nak beli dolu....satu lagi, aku lebih fikirkan kesenangan buat en asbeen nak G keje...N tak perlu sgt nak anta ke sana sini...aku dah start check up bulanan...so senang la nak G klinik, tak perlu nak minta bantuan en asbeen sgt, dia pon BZ jugok kan....paham tu....

pandai dia sekarang sejak tak anta N balik binik ngan anak ni../..jam 6ptg barui sampai umah...hahahhaha..pandai kan...suke kamoo la bang, janji kamoo balikkan....


selfie sikit....petang jumaat tu ada kelas ngan en asbeen....kelas enjin...hhahahhahaha...bak kata en asbeen..jgn hanya tahu bawak kete saja, kena belajaq semua ni...

ai...ai...chip cikgu....alhamdulillah banyak benda yg soya tahu....


6 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

heheh ye la kan ken atau skit2

eima berkata...

waaaaahhhhh sue dah ade keta sendiri .... tahniah .. tahniah .. bila nak bawa aku jejalan ni ....hehehe nak naik keta sueeeeee

ceh ...aku komen ari tu ingat akob naik motor .... rupenye soya ade keta baru

Fiza Rahman berkata...

Alhamdulillah...rezeki. Aku ni tau bawak keta ngan isi minyak keta jer. Benda lian x tau ☺

Falsya berkata...

yeayyyyy!!..sue dh ado kete..boleh la pasnie gagahkan diri drive luau dr putrajaya pulak..ehhh, hahahah

Nad MamaZN berkata...

alhamdulillah...
rezki baby ni :)

dalila berkata...

alhamdulillah...sng la lps ni..rezeki tu..