Yang DiSaYAngi

Jumaat, 6 Februari 2015

Pacak abis


Salam jumaat kengkawan...
pagi ni seperti biasa soya ngan izz kuar awal...dah mula bahagi tugas ngan en asbeen...soya G keje ngan izz... en asbeen G keje ngan syawal...en asbeen n syawal satu jalan, senang la nak anta G tadika...tak perlu nak patah balik bagai anta aku ngan izz ni kan...dah mudah kat situ..aku ngan izz je kuar awal...nak kejar parking punya pasai....en asbeen ngan syawal, tak tau kuar umah jam berapa...

alhamdulillah satu hal dah memudahkan en asbeen...

cerita syawal selama di johor...
punya la sekarang ni sebok nak sikat rambut, nak yang pacak bagai..siap main order2 bagai...bila di tanya...

"syawal nak ibu sikat pacak ke biasa...?"

kebiasaannya dia akan amik ayat yang hujung..tp kali tu, jawapannya...

"ibu nak sikat pacak"

hemo..hemo..hemo...kamoo syawal...pandai demand kan...takpe...ibu ok je...

dah sikat pacak, baru perasan rambut dia...


haa...ko tinggi sungguh pacak barisan tiang kamoo kan syawal..hahahhaha...


mmg kena trim ni...ni kalo pegang, berdarah ni..hahahhahah....

balik je putrajaya, terus kena trim ngan abah dia....
ni la hasilnya...





abaikan muka ibu dia yg mmg sengal pon..hahahhaha....dah memasing yg belakang tu muka sengal, yg selfie pon sekali la....

si syawal tu belajaq muka sengal ngan adam la tu..ko tgk adam tu..hahahhaha....
nampak rambut syawal dah tak da pacak lagi dah.....

4 ulasan:

Mama Idlan Irsyad berkata...

haha..comel2..

dalila berkata...

haha..mcm trojan dh ni..tinggi kanmaen..

eima berkata...

wahhh sue terer bawa keta dah ke .... hebat2 ...
syawal naik moto ngan abah die ...lg besh ..anak2 tu kepunan nak naik moto ...boleh naik time blk kg je

Diapercakes by Arissa berkata...

Wahh. Pacak betul tuh. Haha...