Yang DiSaYAngi

Selasa, 24 Februari 2015

Upin Ipin di dinding




weekend adalah hari yg paling seronok buat syawal yafiq...sebab hari dia boleh join tidoq lambat dengan abah dia..hahahhaha....

korang tgk, dia bukak HP lama abah dia yg ada upin ipin tu....di minta bukak dekat dinding..kire guna projecter la ni..mmmmm....seronok la tgk dalam gelap kan...pastu di cucuk adik dier yg nak tidoq tu join sekali tgk..lantak ke kome....janji ibu tidoq dolu..jgn kaco..hahahhahah.....

ni la HP lama abah dia...


samsung galaxy beam....

same calour...seronok korang berjimba di malam hari kan...

5 ulasan:

Saniah Ahmad berkata...

boleh tengok upin ipin kat dinding gna hp??? tak tahu plak saya,, ada hp yg boleh buat macam projektor ye,,bestlah kalau gitu,,

Falsya berkata...

Sanggeh la hp akob..boleh jd projector terus..makin sonok la anak bujang layan upin ipin..hehe

AYuNG berkata...

wah hebat!

=)

eima berkata...

akob pakai HP ape lak yg lagi canggih ni

IntaNBerliaN berkata...

cangih betoi hp akob ni.. teruja plak.. ehheh