Yang DiSaYAngi

Selasa, 31 Mac 2015

Abis Selerak




korang tgk kalo izz dani aqlan kalo datang opis aku...abis workstation aku....semua dia sental..mmmm...tu yg aku malas nak angkut datang opis...tp datang awal kena G singgah opis jugok tu...

sekarang ni..kalo aku sampai opis je..aku rilex kasi dia layan boboiboy dalam kete..sesambil aku dengar era.fm...pastu agak2 dah hampir 7.20am, aku kuar kete..terus anta G taska...kalo singgah opis gini la gamaknya...mmmm...mmg dah alang2 berselerak/...kemas alat tulis gini..terus 5S tempat aku sekali..clean N clear....

penangan izz dani aqlan bila datang opis ibu

5 ulasan:

lieyalatif berkata...

hahahaahh tu le sue...abis dipunggahnyer kan alat tulis kite...abis berkecah...nak kemas balik tu bercinta tuuuuu....kalo aku pun sanggup buat cam ko sue...dah nak dekat mase pi taska baru kuar keter hahaahahah

LYAfrina berkata...

HAHA.. biasalah tu,sama mcm kakak asya

eima berkata...

SELALUNYE GITU LA ...FAHIM YG DAH BESAR PUN SAMA .....

Nad MamaZN berkata...

sbb dia xde mende alah sume tu, tu yg sonok buat main.. penangan anak ke2 la kot.. sama je mcm nayli ni.. lain bebeno ngan abg dia

Falsya berkata...

Hehehe..bak kate daddy mek bile mek punggah barang2 kt umah.."sel2 otak qisya tgh berhubung tuh jangan kacau"..hahahaha