Yang DiSaYAngi

Selasa, 31 Mac 2015

Comment NAD




sweet sangat bila dapat comment dari NAD@MAMAZN ni..kikikiki...


kikikiki...lucu lak nad ni..sue tak tuju pada nad tau...jgn riso..kikikikiki...

Aku suke la nad ni terus terang...aku dari sakit kepala denyut2 ni terus senyum sumbing baca comment nad...kikkikikikikiki...memahami nad mmg seorang kawan yang prihatin terhadap kengkawan dia...bukan takat dia...husband die yg poyo tu...si PAPAZN @ZAINI pon sangat amik berat akan keadaan kengkawan..klo kawan gini, serius aku kata, aku mmg takut kehilangan kawan yg begini..sebab kawan gini, bukan mudah di carik, walaupun jarang berjumpe....dia la tempat kiter luah rasa suke dan duka...tak caya tanya la NAD..mmg kalo apa2 aku rajin tanya gak ngan dia...

kalo ngan laki  dia...aku ngan en asbeen asik kena bahan je...hahahhahahha.....
itu zaini arrrr bikin rasa nak belasah je tau lelaju...dia kalo membahan mmg serah kat dia...tak aku gelak beso, dia atau en asbeen yg akan gelak beso..nad kat sebelah senyum simpul...maaf la nad, kamoo dapat kawan, mmg kaki gelak beso...dah tak kontrol dah...hahhahahha...


ada jugok 2,3 kengkawan blogger yg aku suke meluah rasa suke dan duka aku..bertanya khabar akan keadaan dorang....sesape yg terasa aku cakap pasai deme, sila angkat tangan...hahhahahah,.....


4 ulasan:

+ e.z + berkata...

Betul2 prihatin tuh kn su... sronok kwn dgn su. ramah

Falsya berkata...

Papazn senang nak masuk ngan semua org..hahahaha..peramah..baru jumpa tp bile borak mcm ehh ehh, dh penah kenal ke sebelum nie..hehe

eima berkata...

wahhh mmg betui2 perihatin ....

Nad MamaZN berkata...

sueeee...!!! surprise apakah ini..? hahaha.. tq tq tq..

suka tgk kawan2 hepi, tak suka tgk kawan2 sedih2.. jadi tmpt utk dgr masalah/luahan pun jadik la walau xleh nak tolong dr segi lain..