Yang DiSaYAngi

Isnin, 30 Mac 2015

Kesayanganku Tak sihat

minggu lepas aku dapat berita yang abah aku tak sihat..prostat dia menyerang kembali...
kejadian di umah dia, di segamat dengan mak teh, mak tiri aku....kejadian 2am tak salah aku...

mmmmm....alhamdulillah cepat bertindak....

moga abah cepat sembuh ye abah...

wit akak aku lain mak...kak noi...

sama tak muka akak aku...si nigina ngan akak noi aku...sama kan....tu la BFF dia dolu dan sekarang...sebab deme rapat, kak noi ni mmg jaga akak aku dari kecik dolu...

ni mak teh aku..mak tiri aku ni pon tak sihat jugok, saspek jantung, nasib tak..alhamdulillah...sebab hari kejadian, mak teh, tolong abah pimpim abah....abah terjatuh atas mak teh...kesian mak teh...terus sakit dada...nasib la doc kata tak serius..alhamdulillah...

selepas tu aku dapat tau MIL dan FIL aku yg baru balik dari umrah tu, tak sihat...sowang batuk, sowang demam...riso je...sekarang ni going be better..alhamdulillah....

sebelah kanan tu la MIL aku..sama macam en asbeen kan...yg paling kecik kat depan tu..sebelah budak yg pakai telekung purple tu...


moga kesayangan aku ni sihat sejahtera..amiinnnnnn


alhamdulillah mak aku sihat walafiat...


6 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

semoga sihat kembali

eima berkata...

seoga cepat sembuh .....

mama tisya berkata...

smoga mereka cpt sembuh

fazilzura berkata...

adoiiii .. kalau mak ayah x sihat ni , mmg xleh focus benda lain dah ... sure rs x senang duduk..

semoga cpt2 smbuh ye

Falsya berkata...

alahaiii..moga cepat sembuh..

Nad MamaZN berkata...

semoga semuanya cepat sembuh...