Yang DiSaYAngi

Selasa, 3 Mac 2015

kuat membuli abg


kuat sungguh membuli tau...pantang tgk abang dia duduk diam, duduk senang...dia pon mula kan operasi ....

korang tgk tu...sampai abg dia pulok takut ngan dia...lagi2 dia suke rembat abg dia ngan hanger la, kayu la...marah abg dia...kadang abg dia cenggeng ye jugok..mmmm...

kalo baik..alahai rasa nak geget je..tgk phone berdua...gelak berdua....melompat berdua...kalo gaduh, membuli...gini la...


ada je bahan dia nak mengacau abg dia tau....mmg pantang tgk abg dia senang..nak menyakat je tahu...kamoo mmg tak da keje lain erk izz dani aqlan....kuat menyakat tu, mmg ikut ibu sungguh tu...abah kamoo tu baik sikit..hhahahahha...


9 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

adik dan abang x leh dipisahkan

eima berkata...

cam alisha ngan fahim le ni ... smlm alisha buli abg die sampai mama die terbang RM40 .... gigi susu fahim sampai nk patah ... budak fahim dah cuak mama lagi cuak ... kah kah

NM03 berkata...

adek bradek tak bergaduh tak soheh kan.

IntaNBerliaN berkata...

adoi la.... sebijik perangai Aqilah la si izz ni... aqilah pun suka sesangattttttt kacau alisha... bila kakak menangis puas la hati dia... haihhh

Nad MamaZN berkata...

dgn org lain izz mcm tu jugak x? ke dgn abg syawal je? ni pun maybe sbb nak kan perhatian la ni, dah nak jadi abg katakan hehe..

Falsya berkata...

comel jer..hahahha..abang beralah la tuh ngan adik..hehe

Fiza Rahman berkata...

Biasalah tu ☺

wan nurul hezrina abd halim berkata...

besar dah boboi..hehe..

adianiez AIDA berkata...

izz da menunjukkan belang :)

sama la dgn ijat.
buli kakak.
abis la kakak2 dia hu huhu...