Yang DiSaYAngi

Selasa, 3 Mac 2015

lama tak update



Salam selasa kengkawan...

berabuk la blog aku ni lama tak update..bukaknya hari2..tp nak update malas je...tu yg x ramai datang bertandang...hahahhahah....

semalam aku cuti...tak sihat...muntah teruk, ulang alik ke toilet....hampir 7X....perit jugok la...dengan tetibe sakit perut, macam sebu gitooo...angin banyak la ni dalam badan...org pon pelik, dah masuk minggu ke-20 pon masih lagi muntah2 pening gini...mmg kali ni punya alahan tu agak teruk sikit dr dolu....entah...aku ikutkan je...janji BB sihat itu yg penting kan....

tak da apa nak cerita sangat....cuma tahap kesihatan diri tu tak kuat mana la...mmg nak buat keje berat sikit pon mmg susah sekarang, banyak mengharap belas ehsan dari en asbeen je settlekan semua...kalo dolu, boleh je...2,3 kerja dalam satu masa....tp kali ni dapat buat satu keje je dalam satu masa...lepas tu kena minta tolong en asbeen, settlekan semuanya....


perasan jugok kali ni punya pregnant....aku tak banyak up N amik gamba aku...kalo aku tgk kat HP aku pon tak banyak gamba poyo aku selfie sana sini...entah...tak da rasa....dolu memanjang jugok...selfie sana sini...sekarang ni tak tau nak kata apa...malas pon ye...tak egat pon yee...tak da rasa pon ye jugok kan...

1 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

pembawakan budak la tu.. bukan sama setiap kali preknen ye dak?
apapun, moga sentiasa sabar dgn dugaan.. in shaa Allah, sakit2 skrg, anak nnt sehat2 je :)
take care!