Yang DiSaYAngi

Isnin, 30 Mac 2015

Lamaran dari Pak Arab????????Cayo kaa




dapat lamaran dari pak arab...hahahhahahha...propa ko soya..hahahhaha...alhamdulillah dapat ole2 dari MIL dan FIL yang baru balik dari umrah..alhdmulillah, egat akan anak menantu cucu bagai dia ni....semua anak pompuan dan menantu pompuan, semua dapat sowang satu cincin suasa tak salah aku ni dari mekah...alhamdulillah...serius aku suke sangat dengan cincin ni...al maklum la aku ni bukan banyak mana emas sana sini berhias di tangan ni...dapat ni pon kire syukur rahmat dah...

mak mertua aku siap call tanya, ada jumpe cincin ajaib dalam bungkusan yg dia kirim kat adik ipar aku tak...aku melompat suke la..kompom la ado..hahahahhah....aku siap cakap ngan MIL aku...

"mak..serius ni mmg cantik....ni bukan stok nak puji, nak amik hati mak bagai...tp ni betoi2 nak kata...mak ngan abah mmg pandai pilih...serius mmg cantik, sue suke..."

gelak besar mil aku...dia pon kalo gelak, mmg beso...boleh geng la ngan aku ni,...hahahhah...aku siap kata kat MIL aku...

"mak saya kata kat akob...rasa macam nak nikoh sekali lagi..hahahhah"

MIL aku kata FIL aku yg pilih...abah mung memang daebak la bah...sayang abah...TQ abah....


tak menyabor....esoknya dah pakai bawak G keje...suke sgt...mmg selesa, mmg kena ngan saiz aku....

tak lupa....en asbeen dapat perfume....anak2 dapat sorang satu baju ala2 kurta...tp bukan kurta la...gini..syawal siap berkobar nak G solat jumaat ngan abah dia, pakai baju tu haa....

alhamdulillah...syukur

3 ulasan:

eima berkata...

alhamdulillah ... pengganti yg hilang ari tu ... tak pe ade rezeki nanti inshaaAllah Allah bg yg gelang besar kat ko ye sue

mama tisya berkata...

cantik cincin tu

Nad MamaZN berkata...

cantek :)