Yang DiSaYAngi

Isnin, 9 Mac 2015

minggu ke-20


salam isnin kengkawan....

alhamdulillah arini dah masuk minggu ke-20...bermaksud soya dah 5 bulan..alhamdulillah...


sekarang ni makan, masih ok...tp angin cukup banyak la sekarang ni ...beza ngan dolu la...sekarang pon, alhamdulillah dah terasa gerakan BB...sweetnya...

syawal ngan izz pon suke main ngan baby bump ni...lagi2 syawal  la...sebok la dok kata..
"assalamualaikum BB...BB buat apa...BB tido ibu.."

kalo izz tu pantang abg dia buat camtu...dia mula datang nak menepuk-nepuk baby bump...saja tau....



alhamdulillah moga di beri kekuatan sepanjang mengandung kali ni...

perasan jugok pregnant kali ni mmg tak banyak selfie...
susah nak nampak baby bump ni...kena jumpe baru nampak..tak tau nape...tak mood, tarak rasa..mmmmm....

ni la paling latest pon....
tak nampak kan baby bump...ikikikiki...

ramai yg tanya...dah scan ke..dah tau jantina ke..????????????

entah, sehingga kini, belom lagi, tak da rasa nak scan...entah...tak se excited waktu pregnantkan syawal ngan izz dolu...kikikikiki....

moga di permudahkan semuanya..amiinnnnn

8 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

alhamdullilah

Falsya berkata...

Sekejapan je kan sue dh 20minggu..amin3..semoga diberi kekuatan..

mama tisya berkata...

cpt masa berlalu dh 20weeks..smoga smua dipermudahkan

Myra Jay berkata...

Sat je dah 20wks..

Semoga dipermudahkan segala urusan ye Sue

mama ila berkata...

wahhh bestnye Syawal ngan Izz nak dapat adik....seronoknya ada ahli baru hehehe..semoga dipermudahkan semuanya yer Sue

LYAfrina berkata...

sekejap je..
xkisahlah boy girl..asalkan semuanya sihat2 kan..

adianiez AIDA berkata...

moga semua dipermudahkan :)

Nad MamaZN berkata...

cepat jek.. klu scan pun dah bleh dah tu..
moga sehat2 selalu..