Yang DiSaYAngi

Khamis, 5 Mac 2015

Throwback by Abg Dharma


Semalam saja la tgk kat Fb...tetibe rasa terpanggil tgk FB artis kiter sowang ni....
korang mesti kenai kan dharma kan....ala pelakon lama yang belakon dalam citer adik manja ngan noorkumalasari tu....


post dia aritu....aku rasa sweet sgt...mmg abg dharma terkenang akan zaman kegemilangan dia dulu kan...bukan takat dia...kadang kiter sendiri pon, teringat2 akan kenangan2 dolu...

yg buat aku terpanggil nak up entry ni...sebab ini...

tara....

artis malaysia main bole...yg best ngan artis singapore, artis hong kong...jauh deme mengeratkan silaturrahim antara sesama artis kan...

yg buat aku suke nak up entry lagi....korang tgk la muka memasing...beza sungguh la dengan sekarang kan..kalo kiter2 tua nanti pon, bila terkenang tgk muka time muda2 mesti lucu kan....

sweet je tgk muka memsing kan....ada yg ada...ada yg dah pergi menghadap illahi...macam arwahyarham R.Jaafar, arwahyarham latif ibrahim....abg kepada datuk khatijah ibrahim ni..muka pon lebey kurang je kan....kalo M rizal, M sani ni tak sure pulok..tak perasan deme yg mana satu kan....tp yg lain alhamdulillah masih sihat walafiat...korang tgk la abg dharma tu...kurus melidi, tinggi ni...sweet je...kikikikiki....

korang baca la steatment dia...sweet sgt...

yg buat aku suke ngan gamba ni... AK jailani ni....kalo korang egat dalam citer nasib doremi....yg jadi ahli mesyuarat tingkap tu..yg kena ketuk ngan kuali kat kepala tu....yg suke kaco arwahyarham AR tompel tu...kikikiki..sama kan muka nya....

sweet kan...

2 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

ramai yg dah pergi meninggalkan kita...kadang ksian plak tgk kehidupan dorg bila dah berusia.. al fatihah buat yg tiada...

teringat cite hamid gurkha dgn dharma.. yg dia p gosok gigi ikan bawal tu, hahaha! lawak!

adianiez AIDA berkata...

wah nostalgia nyer.
diorang ni zaman aida kecik2 dulu...