Yang DiSaYAngi

Selasa, 14 April 2015

Baiknya Mereka





suke aku ngan gamba ni...nampak baiknya kat situ kan....

arini nak cerita pasai deme2 yang bakal jadi abang ni....
tapi si adik tu selaloo geram ngan abang dia...tah apa yg di geramkan, tak tau la...hahahahahha....suke sangat gomol abang dia....abang dia pon tak mo kalah kadang, balas balik....adik nangis...pelok, minta maaf...pastu buat balik...ahhahahahha

6 ulasan:

Fiza Rahman berkata...

So sweet. Bila baik mcm ni lah. Cuba time gaduh...hehehe...

lieyalatif berkata...

tak dpt bygkan bile dah ber3 plak sue..agak2 sape laa rajin jaga adik baby kan nanti...tapi aku tgk syawal ni lembut orgnyer....

eima berkata...

mmg wajib la bergomol ... boy kan ... tu la kawan yg ade ... cam icha le jugak .... hahahha

Mama Idlan Irsyad berkata...

haha..time baik.. time gaduh, pening nak leraikan..nti ada adik cmner la yer.. nak2 plak kl pompuan? hehehe.. tak sabarnya..

Falsya berkata...

haloh haloh..suweettttt sgttt tauuu..

Cho Zila berkata...

biasalahtu adik beradik... samajer ngan anak2 akak ...