Yang DiSaYAngi

Isnin, 13 April 2015

Gilo Nate soya ni...Running Man

Hahhahhahahah...

tajuk tak menahan...gamba lagi la tak menahan...

time is running out..hahahhaha...

same pose...lain port..lain org..hahahahha...

ko tgk kawan korang ni dah sengal pepetang ni....dah kenyang..kenyang ke..makna pontak abis tadi...terjumpe pulok gamba ni...sekali selak2 jumpe gamba tahun 2012...elok kena pulok ngan wallpaper desktop PC aku ni...hahahha...kena dah tu...



sama tak patern aku ngan kwang soo...




hahahhahah...

sengal di petang hari bersama mereka....

running man...bukan aku sajooo....malah en asbeen pon terbabit gelak guling2 sama ngan aku..sabtu malam...syawal akan jadi peneman aku, tgk running man..dia mana paham...aku gelak guling2...dia pon join..hahahhahahah....

sayang syawal...


7 ulasan:

eima berkata...

aku pelik la... nape korg gelak ek tgk running man .. ke aku ni yg dh hilang saraf gelak ni ... takd e perasaan la aku tgk cite tu .. tatau nape

Falsya berkata...

mengong sue..ahahahhaha

nurfadilah suardi berkata...

Kelakar la sue ni. Tersengeh sorang2 baca entri ni

Nad MamaZN berkata...

comey jek gmbo tu ;)
tp jemah skrg dah slim kan..tak.mcm dulu :)

IntaNBerliaN berkata...

haha saya kan sue, tgk ke running man ni, gwlak sampai nk terkencing... sakit perut2... hahaa

IntaNBerliaN berkata...

haha saya kan sue, tgk ke running man ni, gwlak sampai nk terkencing... sakit perut2... hahaa

Cho Zila berkata...

ha.. ha.. memang takde rkeje namanyer...
akakpun dulu tengok anak beria2 tengok running man.. apaker bestnyer ceritani..skali akakpun terjebak...