Yang DiSaYAngi

Rabu, 22 April 2015

potret By Akim & The Majistret



semalam baru dengar lagu baru Akim &  The Majistret

gaya ala2 mewangi...tp mewangi liriknya pendek... lirik lagu potret ni agak panjang, tp ok...suke part chorus tu...best...

Jauh Terbawak lukisan hatimu...
Hilang mencari di manakah pergi...

best tau....


Lirik Lagu Potret – Akim & The Majistret
Terangi malamku dengan syair indahmu
Menenun kasih dalam sepi yang terasing
Saat kau pergi lemasku bila tiadamu
Jauh terbawa lukisan hatimu
Hilang mencari di mana kau pergi
Tinggal aku menahan luka ini
Sampai harusku pergi
Engkau bagaikan bintang-bintang di angkasa
Hanya mampu melihat kamu yang terbiar
Walaupun sakit walaupun pedih tak berdaya
Berjalan tenang menghampiri persisiran
Melakar namamu di sisi pasir pantai
Pastinya hilang tidak rasaku kepadamu
Jauh terbawa lukisan hatimu
Hilang mencari di mana kau pergi
Tinggal aku menahan luka ini
Sampai harusku pergi
Jauh terbawa lukisan hatimu
Warna pelangi hiasan terindah
Hati ini tak akan terbahagi
Sampai harusku pergi
Menuju aku kepadamu jadi satu
Meraih kasih kita
Jauh terbawa lukisan hatimu
Hilang mencari di mana kau pergi
Tinggal aku menahan luka ini
Sampai harus ku pergi
Jauh terbawa lukisan hatimu
Warna pelangi hiasan terindah
Hati ini tak akan terbahagi
Sampai harusku pergi
Jauh terbawa lukisan hatimu
Warna pelangi hiasan terindah
Hati ini tak akan terbahagi
Sampai harusku pergi

boleh meletop macam mewangi jugok aku rasa ni....tahniah la zul 2by2 atas kejayaan mewangi...

4 ulasan:

Falsya berkata...

rase mcm penah dgr tp kompius lak tetibe..ahaha..tp lagu2 dieorg mmg best kan..mendayu2 jer

mama tisya berkata...

tu la dh jatuh hati gk ngan lagu ni..pernh dgr tp tktau saper yg nyanyi..rupanya akim...best kn

LYAfrina berkata...

lya pon suka lagu ni..mmg lyn la

Nad MamaZN berkata...

kene dgr radio baru dpt tangkap lagu ni yg mana..