Yang DiSaYAngi

Khamis, 9 April 2015

Xperia Z terkubur

dah hampir 3minggu HP kesayangan aku jahanam...mmmmm....
bijaksana sangat sang org itu..hahahhah..nk marah, nak amuk, pon tarak guna...sudah jadi..nasib dia baik hati kasi pinjam HP dia..hahahhah....aci la dia yg buat kan....nak beli HP sekarang...bukan masanya kot...sebab banyak benda yg aku kena fikirkan...

so semalam aku dah selamat simpan HP tu dalam kotaknya kembali...al maklum la nak repair, serupa beli sebijik HP baru jaa....tunggu la ada rezeki, ada duit lebey, aku repair balik nanti...screen aku je jahanam, yg lain ok..mmmmm.....



dah selamat masuk dalam kotaknya kembali...

en asbeen kata..macam masuk jenazah dalam keranda...amboii...mementang la HP kaler putih kan...

simpan la dah lemari..inshallah satu hari nanti aku, HP ni akan berkhidmat untuk aku kembali..inshallah...

buat masa ni aku mmg pakai HP pinjaman sajoo...janji ada kan...

7 ulasan:

mama tisya berkata...

tkde hp zaman skarang ni pyh la sbb kalo emergency hp diperlukan

Nurul Ain berkata...

sue.. aku punya xperia prob screen jugak.. aku repair last year rm150 je.. aku screen gelap gelita,, sdgkan hp baru pakai 5 bulan.. sekadar perkongsian

Fiza Rahman berkata...

Mana tau rezeki dpt HP baru ker nnt.

+ e.z + berkata...

punya ounya asik padam. hu3

Mama Idlan Irsyad berkata...

kumpul duit nuffnang beli hp baru..hehe

eima berkata...

APE ORG TU BUAT SAMPAI JAHANAM WEI NK TAU JG

Nad MamaZN berkata...

in shaa Allah ada rezki dpt baru nnt..