Yang DiSaYAngi

Rabu, 27 Mei 2015

Alhamdulillah Semangat sudah ada



alhamdulillah hari ni mood kembali ok...ceria....aktif..alhamdulillah....sebok kembali...

semalam rasa moody, tak ceria...berat kepala..rasa tak sihat je semalam...

mungkin perkara tu mengatasi setiap inci fizikal aku gamaknya,,,tu yg mental aku terbabit sekali tu....tapi tak pe la...hari ni aku rasa positif...aku sentiasa berdoa yang Baby aku mmg seorang anak yg sangat kuat...aktif macam abang2 dia...

alhamdulillah...

think positif tu penting...

serius mmg bila kiter dekatkan diri pada Allah SWT , mmg terasa lapang hati, tenang, ceria...

TERIMA KASIH YA TUHAN, KERANA ENGKAU BERIKAN KEMBALI KECERIAAN, KEBAHAGIAAN, KETENANGAN DALAM JIWA DAN HATI AKU UNTUK MENEMPUH UJIAN DAN DUGAAN YG ENGKAU BERIKAN...AKU TAHU..ENGKAU SAYANGKAN HAMBA2 MU...SEBAB TU ENGKAU BERIKAN UJIAN SEBEGINI, SEBAB ENGKAU NAK HAMBAMU SAYANG DAN CINTAKAN SERTA INGATKAN MUSEPERTI ENGKAU SAYANG DAN CINTA PADA HAMBA2 MU INI...

8 ulasan:

Fiza Rahman berkata...

Alhamdulillah...Semoga terus bersemangat ☺

nur anis berkata...

alhamdulillah.. semoga hari yang mendatang sentiasa ceria dan seronok..

eima berkata...

dah la .. tak yah la risau sgt ye ....
inshaaAllah tak de pepe

Falsya berkata...

alhamdulillah...anak2 ibu kan semua kuat tuh..xcaya tgk abg syawal ngan abg izz..smp kurus ibu ngan abah..ahahaha

IntaNBerliaN berkata...

Alhamdulillah.. InsyaAllah semua selamat..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Alhamdulillah.. semangat dah naik balik..
Ceria-ceria selalu suraya :)

dalila berkata...

alhamdulillah..
xmo la moody2 sue..sian baby..

Myra Jay berkata...

Alhamdulillah..

Bila kita ingat Allah, pasti Allah beri ganjaran pada kita, kan