Yang DiSaYAngi

Isnin, 11 Mei 2015

Bakal Banyak Anak...Perasaan???????????





bila tgk gamba ni, gaya macam tak percaya bakal anak 3 dah...nampak rupa mak banyak anak tak????? hahhahahha.....semua sebok la nak berkepit sana sini tau..ngan abah deme, deme takut...bila time mandi je ngan abah kan....

inshallah bulan 7 bakal la aku bergelar ibu beranak 3...hahahhahahahhaha......kalo org tgk, idok la banyak mana pon...tu pon nak kecoh...iye...itu betoi...tak ku sangkalkan pon....cumanya tanggungjawab tu lebey la....asik nak dengan ibu je....ibu ni banyak kerjaan yang dia nak buat kan....tapi alhamdulillah dapat suami yang sangat2 ringan tulang, seringan diri dia jugak...hahahhahah...minta je buat apa, semua dia tolong..paling laju, tolong masak N sidai kain...itu sangat2 membantu ok...dah cukup memadai dah tu....


inshallah rutin pon akan jadi lain jugak bila dah kuar BB bump cumil soya ni...

moga di permudahkanlah segala urusan..ammmiinnnn

3 ulasan:

Ayu Zan berkata...

alhamdulillah kak.. xlama dah tu.. :)

Nad MamaZN berkata...

sama la kita.. moga dipermudahkan urusan seharian kita sekeluarga nnt.. walaupun ahli dah bertambah.. moga rezeki, kasih sayang n kebahagiaan antara ahli keluarga pun turut bertambah in shaa Allah dgn kehadiran org baru nnt..

IntaNBerliaN berkata...

anak ramai best walaupun penattttttttttttt... hahhah... tahun dpn saya nak menambah lg yg ke 4... hheheh