Yang DiSaYAngi

Rabu, 27 Mei 2015

Bila Akal mengatasi segalanya..terjadilah AQLAN


Salam Rabu kengkawan...

lama tak bercerita pasai si kecik yg bakal jadi abang ni....peelnya banyak, rajuknya ketara..nakalnya penuh di dada...akal dia...tak payah kata...laju bergerak..semuanya sel2 otak sedang berhubung...semuanya bekerja...macam2 pesen....

cerita minggu lepas...
jumpe je dia kat mana aku sorok, kat mana aku simpan..aku yg mengemas pon kadang tak egat kat mana aku simpan, kat mana aku sorokkan...mmmmmm....
nampak bijaksananya abg kecik ni....padahal tengah syiok buat hajat jugok sama tu..penyet la..hahhahaha...


saya sedang khusyuk melakukan sesuatu...

don't disturb me ok...

ko....gaya macam guna steteskop...check kayu sana....check kayu sini...mmmm....

akal tu bikin hati ni geram je..kecik beso je tgk dia..lucu, geli hati semua ada....mmg gaya, peel, akal tu mengatasi segalanya...kalah umo dia...tapi tu la bercakap..lahai...mmg satu butir pon tak paham, tak clear..langsung tak paham...mmg bahasa baby la org kata....tp itu bukan boleh menjatuhkan semangat aku untuk mendidik dia...aku tahu dia mungkin akan jadi sebijak dan sebagus abgnya di mata aku....

sampai mak aku kata la...syawal yafiq kalo cakap.."BAKU " sungguh...melayu dia..hahahhahha....bahasa buku sangat tau..hahhahahhaha....

5 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

hahaha

eima berkata...

dah nak jd abg dah izz kan ....kejap je ...

IntaNBerliaN berkata...

tiba2 rasa nak dengar syawal cakap plak.. nak dgr bahasa baku... boleh baca berita.. hihii

IntaNBerliaN berkata...

tiba2 rasa nak dengar syawal cakap plak.. nak dgr bahasa baku... boleh baca berita.. hihii

dalila berkata...

amboii..
rajinnye dok 'mengemas'..
xpe..die xtunjuk skill lg tu..kang dh becakap xmau benti dah..jenoh ibu nk melayan..