Yang DiSaYAngi

Rabu, 6 Mei 2015

Boleh Lupa Pulok - 28 minggu

Boleh tak nak kata...
esok check up setelah 2 minggu aritu dah check up...ni sekali lagi akibat urine agak kotor dan berat badan menurun 750g...

aku baru tau arini dah masuk 7 bulan...hahahhaha...

28minggu = 7 bulan...kan..ke aku salah...tp kire lingkungan 7 bulan jugok la...hahahhaha...
aktif tak yah kata...yee...ramai kata soya jalan macam tak pregnant..laju je...abis guano...tak kan nak buat2 penat kot...kalo masih bertenaga...alhamdulillah...aku kuat la....

so far mmg ramai kata yg baby bump cumil soya ni kecik...tp aku tak mengesah pon, janji aku tau BB sihat dalam tu...aktif menedang ibu dia...lagipon mmg sejarah kan...soya mengandung N beranak..semua kecik2....alhamdulillah....janji sihat...itu yg paling penting....

woooo...baby gini....tahniah baby bump...

scan???????????

ramai jugok yg bertanya..N jawapan soya hanya satu...
"tak scan...tunggu kuar je a nanti...inshallah...janji sihat..."

itu je...tok sah nak gatai minta lelebey kan....sihat tubuh badan cukup sifat dah memadai aku sebagai seorang ibu....

ya baby bump soya dah cukup sifat...alhamdulillah...tp jangan kuaq lagi tau baby...duduk main2 dalam perut cumil ibu...nanti dah tiba waktu, kamoo kuar..ibu sambut...kikikikikiki...


gambo poyo soya semalam..hahahhahahha....ada nampak kaa perut soya...tak nampak..soya sorok...kikikiki...tak la...bukan sorok..dah tak nampak kan...

ramai jugok yg kata...ayatnya gini.....

"ko ni soya aku rasa baby gurl ni...sebab muka berseri2 je....putih sepuk.."

hahahahhah...nak kata aku sebelom ni tak putih la tu...pakai qu puteh...qu puteh..baru la puteh sepuk..hahahhahahha...sangat la qu puteh...marah dato vida kan..hahahhahaha...

tak pakai apa pon..alhamdulillah rezeki allah SWT bagi gini...tp kadang muka selengge jugok..ada je jerawat bagai naik...tp kejap hilang..pastu naik balik..banyak kat dahi  ni...

inshallah moga semua selamat


esok check up,....moga semua result ok....adohai kena minum air gula...wajib...adoiiii....1st exprience ni....

8 ulasan:

mama tisya berkata...

kejap dh 28weeks ..kalo tgk sekerat je bdn tu tk nmpk pn peknen..sue kn selim melim

Falsya berkata...

sekejapan je kan jemah..tau2 nnt dh bersalin..tuh la falsya pun rase mcm jemah jr..sama2 kite nntkan..ahahahha

dalila berkata...

ermm..air gula?
yummyy..haha..hazb rasa nk telan..xpe..slow2 je..takut temuntah blk.. in sha Allah sume ok..

aTieYusof Family berkata...

sekejap je rasa kan...nanti tak sedar dah bersalin & berpantang..moga dipermudahkan..:)

eima berkata...

tak pe kcik .... janjis enang nk keluar ..anak2 aku pun kecik ...2 kali teran dah keluar dah ... tak yah jahit bebanyak ... hehehe

Mimi Azirah berkata...

wahhhh kejap je dh 28 weeks..bestnya...teringin jugak nk peknen tp tuhlah xde rezki lg

Nad MamaZN berkata...

in shaa Allah.. yg penting baby sehat, ibu pun sehat :)

Myra Jay berkata...

Sebab Sue kurus tu yg nampak baby bump comel je..
Takpe yg penting baby sihat kan.. :)