Yang DiSaYAngi

Jumaat, 15 Mei 2015

Hidup Jadi Lebih Bermakna dengan Panadol superhero parents


ya betoi...hidup jadi lebih bermakna dengan panadol...

panadol superhero parents....

aku suke iklan dia..konon iklan gaya macam serius je..sekali tgk iklan panadol la...

dolu zaman bercinta...en asbeen mmg suke amik panadol actifast ni kalo tak sihat, pening kepala bagai...konon la zaman bercinta...semua benda nak simpan di jadikan kenangan..hahahhah...


percaya atau tak....sampai sekarang aku masih simpan lagi bekas paket panadol yang en asbeen bagi kat aku bila aku tak sihat waktu zaman bercinta dolu...jangan tak tahu, aku mmg suke simpan benda2 gitoo buat kenangan...bior org sekeliling kata 
"benda tu pon nak simpan..."

benda gitoo la bila terjumpe balik, rasa sayu hati, time tu baru terfikir...cepat masa berlalu...terus time tu, macam2 kenangan timbul kat kepala ni...kan....

sebenarnya nak bagitau...

soya dapat 3 BE....yee...TQ nuffnang...

kamoo bagi sikit ke banyak...itu adalah rezeki soya kan...alhamdulillah....

4 ulasan:

mama tisya berkata...

tahniah sue..akak pn dpt jugak

Nurzakiah Hanum berkata...

betul tue anum pun sentaiasa ada dlm bag

eima berkata...

tahniah sue ...
harap byk la amaun ye ..running lelama sikt sbb skrg ni nuffnang punya amaun ciput betui tp iklan berderet2....

dalila berkata...

alhamdulillah..
tahniah sue..rezeki 3be..
amboiii..rajinnye simpan..
aku ntah mn2 ntah letak..sebelum kawin je ade simpan2..lps kawin nan hado..xtau ke mana..