Yang DiSaYAngi

Selasa, 5 Mei 2015

saya dan otomen


otomen ni dah sinonim dah ngan semua bebudak laki ni...

al kisahnya otomen ni adam punya...dia tertinggal kat dalam kete aku, waktu jalan2 ngan aku aritu...aku bgtau dah hilang..padahal tersesat dalam kete aku, tak perasan pulok...si adam ni suke la mengendong ke sana sini otomen dia...bukan satu...tp 3...haa...ko..tak padan ngan umo 6 tahun ni...

nak di jadikan cerita...si izz jumpe dalam kete aku..hahahhahaha...arrghhh sudah dah jadi hak milik...aku bagitau akak aku...akak aku ok je...bior kat umah aku..bebila la dia amik...bak kata akak aku..asik adam je rembat mainan syawal..ahhahahahhaha...

ke mana je la ngan otomen si izz tu..tidoq, main, mandi, makan...semua la....abg dia pegang sikit pon tak bagi....

sila berdiri elok2 ye otomen..kamoo kena guard izz makan ni...


mmg bersama otomen ni...

tp si kecik ni tangan tu allahuakbar...tangan tu gatai sungguh la...

sabtu lepas...aku dok sedap sidai baju..bukak grill balkoni..tak perasan dia keluar kat balkoni...sekali aku dengar bunyi jatuh...rupanya di campaknya otomen dia ke bawah..pastu larik masuk dalam umah...marah la aku kat dia...kelam kabut haaa...en asbeen turun bawah tgk otomen tu...mmmmm..bukan rezeki, dah tak da otomen tu..alamatnya mmg kena beli baru la untuk adam sebagai ganti nanti...gatai sungguh tgn si kecik ni tau....aritu di campaknya spek mata maktok, mangkuk, pen maktok dia...segala macam..cawan...kelam kabut la abah dia G kutip...tak pon maktok dia kutip kalo nak G surau..hahahhah....mmm..pantang lepa..pantang grill terbukak sikit..pantang grill tak berkunci..laju je...sekarang ni dah pandai bukak grill sendiri...mmg lepas guna balkoni tu...mmg kami lakik binik ngan maktok dia sekali..siap2 kunci...senang....

4 ulasan:

dalila berkata...

LOL..
memang fenomena kan..danish pun aku xtau nk ckp ape dah..siap asyik nk belawan je..tu lg haru..

Falsya berkata...

ayomakkkk..nasib baik la die campak otomen tuh kebawah..

Zee Suhaini berkata...

izz nak mintak yang baru tue sue..pandai dier pi buang..
tapi bahaya gak..takleh biar grill terbukak..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Kena hati2 tu suraya.. takut juga Izz tu main di balkoni tu sorang.. kalau barangan mainan tak pa lagi tu...

Makan pun dgn otomen ye :)