Yang DiSaYAngi

Selasa, 5 Mei 2015

Syawal Bersama Rutinnya

Kisah jumaat lepas....

manjadi rutin buat syawal lepas balik sekolah, terutama hari jumaat, akan ikut abah dia G solat jumaat sekali....mmg baju tu dah jadi baju uniform buat dia setiap jumaat G solat jumaat mesti pakai baju ni....mmg aku dsiap2 iron baju ni sekali ngan baju sekolah kan...

nampak sebok la adik dia, dengan tak berbaju nak masuk frame jugak..kikikiki....

nampak baik je muka tu haa..geram je tgk...

makin beso, makin dah boleh cakap patah perkataan...makin banyak cakapnya...semuanya di ulang2..kamoo nasib baik la syawal dapat mak pak yg menghargai setiap bait butir yg keluar dari mulut kamoo...tak da pulok rasa aku nak marah ke atau tak bila syawal asik ajukan soalan yg sama...ala macam iklan raya petronas tu...
"ayah..ni burung apa...burubg murai..."

haaaa...gitoo la..asik tanya...
"ibu...tgk citer apa tu...?????tgk running man..."

itu je yg di ulang...adoi..bila gelak beso sikit...di balasnya...
"ssshhhhhh....ibu diam sikit...adik tido.."

padahal adik dia tak tidoq pon...tak pon dia akan kata...
"ssshhhh....ibu diam sikit...baby gerak..."


hahahhahhah....adoiii,....sabo la abg kecik ni tau....

2 ulasan:

dalila berkata...

hahaha..sabo je la syawal ni..
alhamdulillah sue..sejuk hati tgk gmbr syawal tu..
semoga jd ank yg soleh n jaga adik2 syawal :)

Falsya berkata...

haloh suweetnye abammmmm syawalll..