Yang DiSaYAngi

Rabu, 3 Jun 2015

32 minggu



minggu ni sudah menjangkau 32minggu....alhamdulillah masih lagi bertenaga..tapi kadang layu jugok...mmmmm....



arini G check up lagi....malas je rasa nak check up setiap 2 minggu..nasib la tak susahkan en asbeen...tu yg penting kan....

moga baby selesa dengan kedudukan dia sekarang...moga baby rasa seronok duduk dalam perut ibu tau...


tinggal sebulan je lagi nak bersalin...moga di permudahkan..langsung tak egat dah menjangkau 32 minggu  = 8 bulan..hahahhaha...mmmm..otak still PK 7 bulan setengah lagi..alahai....

bukan apa....aku bukan tak fikir...fikir...tp banyak benda lagi nak fikir...anak2 yg sedang membesar...hal rumahtangga bagai...moga semua la baik2 belaka...

9 ulasan:

Falsya berkata...

maintain je jemah walaupun pregnant..jeles mak..hehehe

Chekgu Azrine berkata...

hot mama ni..still cantik menawan even pregnant

IntaNBerliaN berkata...

dah 8 bulan ke... alahaiiii kejap je yer... rs baru lg sue gtau prgnant

IntaNBerliaN berkata...

sue, yana ni bukan yg kawen aritu ke... yg sue ada trulis dlm bnlog g knduri kawen tu

Zee Suhaini berkata...

tak lama dah sue..sumer barang baby dah stanby?
jeles sebenarnya ni..ramai rakan blogger peknen taon ni..asyik wish orang sendiri entah biler..huhuu..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Masih ceria lagi tu Suraya..
tak sangka dah 8 bulan ye..
Pastu dah nak bersalin..
Dah scan ke baby apa tu suraya :)

Mama Idlan Irsyad berkata...

tak sabarnya nak tengok adik syawal dan izz...

safurara berkata...

32w pon maintain selim!

aizu's life berkata...

mommy!!! alahaiii.. comel je pewot.. smoga mommy & baby sihat ye :)