Yang DiSaYAngi

Jumaat, 12 Jun 2015

Hadaih Anniversary soya akob

Salam jumaat kengkawan....

semalam aku ada up pasai anniversary aku kan.....alhamdulillah tunggu en asbeen call pagi ahad tu, tak call jugok...last2 call cakap...dia OTW balik putrajaya ngan syawal...dah siap naik bas...letak fon..pastu call balik...

"sayang, lupa la nak cakap..happy anniversary..ahhahahhahah"

untung la lupa kejap..hahhahah...en asbeen N syawal sampai je kat ERL sentral putrajaya jam 1pm...aku ngan izz G amik dorang...terus en asbeen tanya.."masak apa...????"

sudah...mak yong yang nak beranak ni, nak bergerak pon tak larat, nak masak, duduk berdua je ngan izz, mmg tak da la masak sangat la...makan je apa yang ada kan....tapi sebab en asbeen tanya...aku katala...

"saya tak masak lagi..jap G saya masak...awak sampai umah, tidoq dolu la dengan anak2..."

sampai rumah je...terus buat susu untuk anak2, masuk bilik, en asbeen N syawal tukaq baju, terus doa tidoq plzz....N ZzzzZZZzZzZzz,.....senang la mak yong poyo ni nak settlekan semua kerjaan....terus aku masak....

dapat la...

tara...nasi ayam by soya..khas untuk en asbeen..ni je yang mampu untuk hadiah anniversary kamoo en asbeen..mmmmmm...jadi la kan....anak beranak tu bangun, terus basuh muka, N makan..selera dorang sampai layan running man kat TV2....aku tanya en asbeen...."mana hadiah saya bang..saya dah bagi hadiah ni..hadiah nasi ayam????????"


dia kata...."ni la hadiah untuk awak....tu syawal..saya dah bawak balik dari kampong....hahahhahah"

lahai...nasib la lakik aku...mmm..boleh la alasan tu....janji ado....

yang pasti, walaupun tak sehebat en asbeen masak...yang penting licin semua lauk air tangan aku...dah lega, senang aku nak basuh pinggan....

3 ulasan:

mama tisya berkata...

lapar plak tgk nasi ayam ni..xbfast lg

Falsya berkata...

ayan tuh mmg sgt menarik..

Nad MamaZN berkata...

air tgn isteri lg bermakna.. hehehe