Yang DiSaYAngi

Selasa, 2 Jun 2015

izz dani aqlan di kala 2 tahun 9 bulan

salam selasa kengkawan...

atini baru bersiaran setelah lama bercuti...cuti tak sihat...cuti dari dunia blogging la...egat keje je cuti..hahahah...cuti balik kampong...anta syawal...tu nanti la aku citer...

ni pon baru ada masa nak up cerita sebab BZ dengan minggu BPK sekarang ni...tak terkejar semua benda ni...

arini nak cerita perihal si abg tecik yang bakal jadi abang ni...si syawal tu tak yah kata la...dah berabang2 sangat dah...

budak yang aku suke kata...akal mengatasi segalanya..
kuat menyakat pon dia, kuat membelasah pon dia....kuat merajuk pon dia...kuat belakon pon dia..propa lebey pon dia...semua dia la..hahahhaha,...poyo pon dia....

tapi aku suke, izz kalo main lego, mmg fokus abis tau...tak tercapai dek akal di kala umo dia tu, dia boleh buat robot, buat airplane...pastu buat la gaya memacam kan...syawal dolu mana ada gitooo...dah cantik2 dia buat...pastu dia pecahkan..pastu di baling2 nya..hahahhah...adoiii itu budak tak terjangka apa niat di hati kan...

korang tgk...sweet tak sweet la si kecik ni....kalo setiap apa yg dia build,...mesti dia ada datang kat ibu atau abah dia N mula la dia sebut sambil depa tangan...
"taaddddaaaa...."

bangga la konon dia buat gitoo...eye ibu kamoo mmg bangga dengan kamoo tau....
bercakap belom lepas...kamoo ni mmg gaya ikut abg syawal kamoo sungguh...sekarang abg syawal kamoo kalo bercakap...dah macam popcorn....

yee dia la my little popcorn...

ni pon tak lama ikut jejak abg dia la...


nak selit jugok abah dia....

tu kapal ke tembok ke, ibu pon tak tau...yg ibu tau, kamoo kalo main lego..mmg fokus abis tau...banyak surut pon ye jugak lego tu..nnt la ibu beli lain yee...

2 ulasan:

Iela Fazielah berkata...

bagus izz ni... muka dia sebijik apak dia.... alhamdulillah dia membesar dgn sihat dan cerdik... itu je harapan kita kan utk anak..sihat, cergas, cerdik dan berjaya.... amin

Nad MamaZN berkata...

good job izz!