Yang DiSaYAngi

Jumaat, 5 Jun 2015

nampak tua sangat ke





si jemah anta wassap kat aku...

gamba tahun lepas....biadap jemah ni..natam...hahahhahahha...ada ke muka aku umo 33...padahal aku la paling muda kat situ....akak aku yg kertu kat situ..hahahahhah......eeiiiii gelak beso dorang2 kan...dorang2 ni satu group wassap,..aku tak da dalam tu..membahan aku je keje kan....sekali si jemah anta kat group geng gosip aku...lagi hangin aku..tak da gamba lain ke...kasi la gamba cun sikit..hahahhahah....nasib ko dapat kawan menggong macam ko,...tak terasa dengan setiap usikan....kalo tak, lama kena penggal kepala ko ni jemah....

6 ulasan:

eima berkata...

kui kui...33 tu ...lg tua dr aku ...

IntaNBerliaN berkata...

nmpk tak apa beza sue dgn 3 yg lain tu..?.. yg 3 org elok je muka mengadap ke depan, tp sue mata je mengadap kamera... tu yg apps ni detect umur sue lbh tua dr dorg... sbb bila mata je mgadap kamera, maka, kulit2 muka kita jd terkedut la sebab nak mengikut gerak mata kita... haha... *hebat tak? andaian bodoh saya dah keluar... kikikiiii

ce ambik gambo sue yang mengadap ke kamera pulak, ntah2 lg muda dari usia sue

Azura Aziz berkata...

hehe.. xtaulah mcm mn software tu tau umur kita kan hehe..

Chekgu Azrine berkata...

akk dapat umur 25 tahun...krikk..krikkk

Ms Nisa berkata...

hehe...tula kawan, gurau cmne pn still kwn.;)

LYAfrina berkata...

hahaha... sabor jelah