Yang DiSaYAngi

Khamis, 4 Jun 2015

Order BY mak pak taska DE'sayang KPM



Salam khamis...

hari ni nak BW korang, tp susah sikit,...BZ dengan keje....mata layu pon ye jugok..tp nak up jugok entry untuk korang...moga2 korang baca coretan poyo aku ni..hahahha...

alhamdulillah masih menerima tempahan...tapi tiramisu je la..yg lain, ada..tp jarang2 sungguh2...
mana yang mampu...

khas untuk cikgu2 taska pemata de'sayang KPM sempena hari guru BY mak pak taska de'sayang KPM...

puas hati dengan presentition aku ni...


ni la cikgu2 taska permata de'sayang KPM bersama owner....alhamdulillah mereka menjaga anak2 aku dengan baik sekali..setakat sikit2 cacat cela tu tak pe la...janji tak memadai....TQ sebab suke soya punya kek..setiap kali aku up...aku takkan lupakan pada sifu aku ni...

kak AMY@ MAMATISYA ni...tanpa dia yg cetuskan resepi tiramisu, tak terjadi semua ni kat aku kan...mmg aku takkan lupa kak amy setiap kali aku up pasai tiramisu ni...

6 ulasan:

mama tisya berkata...

moga sue dimurahkan rezeki....sharing is caring..lamanye tk wat tiramisu

Fiza Rahman berkata...

Sedapnya tiramisu tu.

Falsya berkata...

sedapnye tiramisu jemahhhh...nak...

LiYa HaNiF :: berkata...

nak tempah juga boleh?

eima berkata...

mesti sedap ni kan .... hebat lah

Nad MamaZN berkata...

sedapnya..! buatkan?