Yang DiSaYAngi

Selasa, 16 Jun 2015

penangan minions

cerita minggu syawal masih di minggu cuti sekolah...dia mmg duduk dengan maktok dia je..ke mana saja dengan maktok pegi...di ikut la kat belakang tu....nasib la behave...tapi dapat la dengan sepupu dia, adam, mmg pening otak maktok dia....mmg singa betina la keluar tu..hahahhah....nasib la maktok..cucu kamoo pon aktif macam kamoo jugak..lantak ke deme jugak...

nak di jadikan cerita mmg banyak keluar iklan minions ni, sebab tak lama lagi, khamis ni nak keluar citer minions baru kat wayang kan...syawal sebok la ajak..tak boleh la sayang G time ni...bulan pose kan, tunggu minggu depan, dah lega sikit, kiter G ye...alamanda je pon, jalan kaki dah sampai..ok...nasib la jenis tak tantrum sangat...ok kan je...

so tak mo menghampakan dia...tengah syiok2 tgk IG...sekali terscroll IG nana...ibu kakak mia ngan darwish tu....tgk dia up IGvideo pasai minions, dorang G mid valley tak salah...aku tunjuk la kat syawal...sebok la dok kata...

"ibu..minions...minions....nak tgk..nak tgk..."

tgk la...ralit la dia tgk, ulang2....sedar2..


udah mengeroh rupanya...hahhahhahahah.....
sesungguhnya la dia tgk minions tu kan...

nampak tak...pelan2 aku amik, pon tak sedaq...tgk, baju pon pakai baju minions...alahai sayu je tgk dia...

malam tu saja jalan alamanda, nak beli barang, nampak kat MPH minions...sebok la nak minta amik gamba

tgk budak dah makin beso ni.....nanti kiter g tgk yee syawal...


5 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

hehe

eima berkata...

ai tgu dvd je la

LYAfrina berkata...

hihi..smpai tertidur

dalila berkata...

nk jgk bwk danish..tp start movie ms bulan pose kan..bile ms plak nk pegi..

adianiez AIDA berkata...

ijat panggil minions = banana :)