Yang DiSaYAngi

Isnin, 15 Jun 2015

resepi pantang....




sebelom ni aku ada save dalam PC aku, pasai resepi untuk pantang ni...baru teringat tadi....aku snap kasi kat en asbeen....khas untuk dia...siapkan untuk aku..hahahhah...

aku takmo la susahkan mak aku sangat..dia BZ dengan nak buat kuih org tempat...dah start masuk kelas balik bulan 6 ni sampai blan 8 kot...ganggu pulok...


so kasi kat en asbeen...so boleh la dia buat...tapi dia bukan jenis yg pandai baca resepi...haahhahah...lantakkan ke deme...benda senang je en asbeen...campak sajoo..hahahhaha...kamoo kan hebat masak dari soya..mesti boleh la...caiyok2 ok...

4 ulasan:

Zee Suhaini berkata...

best jugak pantang ni kan..leh rehat skit walaupon takde la rehat mana hakikatnya..

LYAfrina berkata...

persediaan utk bpntang..
xdela bosan mkn yang sama je

dalila berkata...

aku pun aritu akak aku bg ni..tp xikut pun..
kene ikut resepi mak akau jgk..haha

adianiez AIDA berkata...

asben su boleh punya.
eratkan kasih sayang :)
mr.asben aida dulu ada gak masakkan.
ok aje. sedap la tekak ni telan :)