Yang DiSaYAngi

Selasa, 2 Jun 2015

Selamat Hari Guru



Masih dalam bulan mei kan...tak terlambat nak wish selamat hari guru buat semua guru2 di malaysia...

cikgu2 aku kat sekolah...dari sekolah rendah sampai ke menengah...ilmu yg dorang curahkan tak ternilai harganya...

begitu jugak dengan cikgu2 taska permata de sayang KPM yang sudi menjaga anak2 aku macam adik dan anak2 dorang....


ni cikgu yg sama jaga syawal dan izz....tgk gamba syawal tahun 2013 tu..nampak tak..yang duduk pakai baju coklat tu...waktu tu dia baru masuk lagi...nampak innocent je kan...

nampak tak...yang dia sorang je tak pakai topi tu...tu la syawal yafiq....



ni tahun 2015..korang carik..mana izz...

1 ulasan: