Yang DiSaYAngi

Khamis, 18 Jun 2015

Syawal dan IZZ

Lama tak bawak dorang ni jenjalan...jalan2 mana pon, G kenduri opismate je....ibu dorang ni dah sarat...nak bangun pon payah...mmg tak berjalan sangat la...mmg prgenant kali ni aku agak kurang berjalan sikit...tp sekali berjalan, mmg en asbeen la jadi mangsa sessi mengurut kan...

saje la nak amik gamba dorang berdua ni...cukup susah la nak amik gamba berdua ni dengan tenang kan....

ni je la yang elok pon...yang lain..mmmm...hampeh...nampak dah sama beso kan...

macam ada di sebalik cerita je...ni semua en asbeen snap...nak jaga dorang..aku dah settle bagi dorang makan...giliran aku makan, en asbeen la yang jaga...tadi dia dah makan dengan tenangnya..hahhahah...

haa..ni aku suke..



lastly...datang kat aku..malas nak layan abah dia...

nampak tak semua muka banyak sangat akal dia..geram la sesangat tgk

8 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

cutenya

dalila berkata...

haah su..cantik gmbr yg dorg dok melompat tu..
adik dh sama bsr ngan abg dh..

Zee Suhaini berkata...

selamat berpuasa sue..
muka izz nampak nakal ler..syawal nampak cam gud2, malu gitu..

eima berkata...

mmg dah nampak besar izz ni .. dah nk jd abg kan

Fiza Rahman berkata...

Sama besar jer tgk abg ngan adik nih.

Falsya berkata...

sonoknye lahai dpt main2 ye..izz langsung xheran ke abah dh bile time nak amek gambo..hahaha

adianiez AIDA berkata...

sungguh bergembira.
gambo spontan gitu amat cantik.
memori yg sukar nak simpan dgn perkataan.
gambo membuktikan segalanya :)
aida ni pun masih makan bergilir.
ijat pun masih kena kawal kekadang.

IntaNBerliaN berkata...

saya suka sgt tgk anak2 lelaki pakai kemeja camni.. nampak encem.. hehhe...

moga ada rezeki saya untuk dapat anak lelaki pulak lepas ni...