Yang DiSaYAngi

Isnin, 15 Jun 2015

Tenang bila bersamaNYA






tenang, setenangnya bila dapat mendekatkan diri dengan ALLAH SWT dan baca al quran....mmg di kala sarat ni, aku banyak menghabiskan masa kepada dua kitab ni...lagi2 time weekday...bila dah balik penat, terus mandi, kemas2 sikit...solat asar pon dah lewat jugak....lepas solat asar, terus lajak terus ke maghrib N isyak....sementara tunggu maghrib tu mmg aku akan baca al quran...selaloonya surah yang aku baca, al mulk, al hujurat, maryam...surah taubat ada jugak...tp panjang beno..kikikikiki..tp baca la jugak....N surah ar rahman...mmg aku suke baca surah2 ni....lagi2 3 yang aku sebut mula2 tu...lepas tu...dah selesai solat maghrib, baca lagi untuk sementara tunggu isya....lepas tu baru la selesai..mmg itu yg aku buat..tp kalo weekend aku sebok dengan keje umah...aku sempat maghrib N isya je la..yg lain, lebey pada baca doa pelihara anak sepanjang dalam kandungan je la lepas solat N doa harian aku tu...

alhamdulillah mmg rasa tenang setenang-tenangnya....mmg en asbeen takkan ganggu aku bila aku berteleku depan tikar sejadah setiap hari..mmg lepas je en asbeen solat, dia akan bawak anak2 keluar, main kat ruang tamu, biarkan aku sorang2 kat dalam bilik...

inshallah nanti bulan pose pon, sebelom en asbeen G solat terawih mmg aku akan buat gini..nanti bila en asbeen G solat terawih, idok la aku terkejar2 kan..nak hadap anak2 lagi kan....aku senang, en asbeen pon senang....



p/s : rasanya bulan pose ni nampak macam en asbeen je lebey masuk dapur ni..kikikikiki...TQ abg kecik...

4 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

alhamdullilah

LYAfrina berkata...

alhamdulillah..itulah ketenangan abadi

dalila berkata...

alhamdulillah..time ni la kite nk dekat ngan Dia kan..

adianiez AIDA berkata...

alhamdulillah :)
bagus su...
in shaa Allah melahirkan anak yg soleh dan solehah ye.