Yang DiSaYAngi

Isnin, 24 Ogos 2015

Setelah sebulan setengah berlalu...



Salam semua..ini kali pertama aku sawangkan blog aku selama sebulan lebih tanpa khabar berita...giler champion..hahhahahah...

last aku up entry pada 3 julai 2015 bersamaan hari jumaat..mana ang follow IG n FB aku tahu la kenapa berswanga sangat la blog aku ni..hahahhaha....

alhamdulillah pada 06 julai 2015 bersamaan hari isnin jam 3:54am...aku telah selamat melahirkan putera ketiga aku...putera jugok ok..hahhahah...dah rezeki...aku terima...inshallah ada la rezeki aku akan datang nak dapat baby gurl kan...inshallah....

kronologi????????

tak yah kronologi sangat la..ahhahahahah..sama je..sakit bersalin...masuk LB...dah...bersalin...

ang penting impian en asbeen nak masuk LB menyaksikan pahit maung seorang isteri dan seorang ibu melahirkan zuriatnya yang di amanahkan oleh ALLAH SWT...muka terharu..tak yah cakap la kan en asbeen..pengalaman pertama buat diri dia kan....

nanti la aku cite kronologi bersalin kali ni...yang penting allah swt telah permudahkan urusan aku untuk bersalin dengan baik pada kali ni....

yang penting aku dah up entry..tahniah soya...

6 ulasan:

Rizziela berkata...

Tahniah

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Tahniah Suraya..
Alhamdulillah selamat melahirkan cahaya mata..
InsyaAllah adalah rezeki gegirl tu nanti..

Falsya berkata...

tahniah soya sebab menghupdate blog setelah sekian lamanye..hahahaha

dalila berkata...

tahniah lg skali sue..
take care..

lia ummiirfan berkata...

AlhamduLILLAH dan tahniah suraya.. selamat berpantang dan menyusu.. :))

6 tanda anak kekurangan zat besi

Nad MamaZN berkata...

apa x bgtau dah update blog? haha..! sori lama x jengah.. nak maraton kejap