Yang DiSaYAngi

Rabu, 21 Oktober 2015

dilwale 2015 - 20 years ago...sambungan DDLJ




member aku kata nak tgk citer ni tajuk dilwale..sambungan dari DDLJ ni...dah 20 tahun dah....bulan 12 ni kuar...tp tak kat semua wayang ada ni...yg aku tau la kan....so mmg aku terus bgtau en asbeen...alhamdulillah en asbeen paham binik dia yg suke hindustan ni...katanya..

"boleh....tapi bawak mirza..."

ai...ai...cip...no hal mirza...kasi susu, lena la dia..hahahha..alhamdulillah mirza ok...selama jaga dia ni...budak besar dia..tido susu je la dia tau...

so geng jemah, dah sedia...this december ok....

2 ulasan:

eima berkata...

amboi tgk hindustan...aku ni cerita ni yang mana pun aku tatau .... almaklum la tak berapa minat hindustan ni hehehhe

Nad MamaZN berkata...

ada sambungan? srk ngan kajol mmg gandingan mantop!