Yang DiSaYAngi

Rabu, 7 Oktober 2015

Order selepas bersalin...

salam rabu kengkawan...

alhamdulillah ada jugak yg order tiramisu waktu dalam cuti bersalin...aku ok je nak buat kan...dah abis waktu pantang...dah kuat..boleh la buat..time malam, semua dah tidoq..ok la..nak bangun pagi pon tak payah sangat kan...


order tiramisu dari kawan en asbeen,,,rajin sungguh la dia order tau


nanti order lagi yee

11 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mama tisya berkata...

rezeki dlm pantang

Masya berkata...

INILAH REZEKI ANAK NAMANYA SU ...

Falsya berkata...

Jemahhhhh..nk jugekkkkkk..sedapnyeeee..

dalila berkata...

rajinnye lahaiii dlm cuti2 ni punn..
aku klu baby tido, aku pun mentido jgk ;p

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Rajin nya lah suraya ni..
Murah rezeki..
Dalam cuti bersalin pun ada orang oder ye..
Anak dah pandai apa Su..

eima berkata...

ok la tu .... sedap la tu ....
ko kan rajinn .. dan padnai

Time Traveller berkata...

Waaa sedap nyer... area mana ni.. kot2 dekat boleh order huhuu.. :D

anajingga berkata...

wah sedapnya , salam ukhuwah dari kak ana :)

Sherwieyna Muzzawer berkata...

Sedappp! Nak sikit..tehehe

Nad MamaZN berkata...

nak order gak nnt ye