Yang DiSaYAngi

Rabu, 11 November 2015

Bila mereka bersama

sejak jadi ibu anak tiga ni...mmg tak lepas la nak bercerita tentang anak2 kan..dia punya poyo macam dia sorang je ada anak kan kat donia....natam soya..kikikikiki...soya mmg poyo..korang pon kenai kan...

sesejak si mirza dah makin membesar dengan jayanya....dia pon suke tgk abang2 dia main depan dia..kalo abang2 dia main depan dia...mengekek dia macam la faham je gaya kan...padahal abang dia main larik2 pusing depan dia je....


yg paling suke cium adik dia...sampai maktok kata pipi mirza dah jatuh dah....si abg izz la...suke benar dia mencium adik dia...sikit2 dia cium...ok part cium tangan kaki macam dia buat kat ibu dia...dia buat pada adik dia..naik rimas la adik dia lelama...mula2 suke la kena gomoi..lama2 marah dia..hahahah...gasak kamoo la dik...kamoo dapat abg suke gomoi kamoo...


si abg syawal tu di suruh sayang cium pelok adik dia, baru buat..kalo tak idok la....dia kedekut cium pelok sikit..kikikikiki...banyak main dengan izz...




nampak budak kat belakang tu...gere elok dengan dia tau...

dia kuat menyakat abg dia tau, sampai abg dia menangis....bukan abg dia menyakat dia...mmmm..macam2 la peel si izz dani aqlan ni...geram je tau tgk dia...propa pon dia jugok...


saja buh gambaq depa bebanyak ni...tak mo tgk scroll laju2 tau..hahahhahah.....


budak yg pandai selfie...pandai tgk kamera...tahniah..kamoo semua ikut patern ibu..hahahhaha..walaupun gen abah, banyak la kat muka kamoo semua...kengkadang ibu jeles tau...tp gen ibu banyak kat perangai2 kamoo..kadang poyo, kadang baik, kadang buat ibu hijau..macam2...itu la anak2...warna wani kehidupan...

3 ulasan:

SHERWIEYNA MUZZAWER berkata...

Salam. Cepatnya masa berlalu. Anak ketiga dah besar n dah bambam. Sebelum ni nampak halussss je. comel!

Nurzakiah Hanum berkata...

cutenyaaaaaaaaaaaaaaaa

Falsya berkata...

haloh halohhhhhh....geramnyeeee...mmg kuat betul gen akob..bertabahla ye soya..memahami sgttt..kite genggg anak2 ikut muke bapak..hahahaha